Bendradarbiavimas su kolegomis, socialinių tinklų sukūrimas tarnauja geresniems socialinių darbuotojų darbo rezultatams.


Programos pavadinimas: Socialinė partnerystė socialinių darbuotojų veikloje
Kodas: SD20180074
Programos trukmė:
24 ak. val. (8 ak. val. teorinės, 16 ak. val.  praktinės)
Programa skirta:
socialiniams darbuotojams, teikiantiems bendrąsias ir specialiąsias socialines paslaugas socialinių paslaugų įstaigose

Kas yra socialinė partnerystė soc. darbuotojų veikloje ir kodėl tai yra svarbu?

Kaip socialinis darbuotojas, turbūt, esate susidūrę su situacijomis, kai įvairiapusiškas kliento situacijos įvertinimas skirtingų sričių specialistų padėtų Jums geriau išspręsti sudėtingas darbines situacijas. Bendradarbiavimas su kolegomis, socialinių tinklų sukūrimas tarnauja geresniems socialinių darbuotojų darbo rezultatams. O bendradarbiavimas tarp socialinių įstaigų paskatintų efektyvesnį visos socialinės pagalbos sistemos koordinavimą ir darbą.

Kaip mokymų žinias ir praktinius įgūdžius galėsite pritaikyti savo darbe?
Sužinosite ir išmoksite:

  • Galimus socialinių tinklų modelius ir jų formavimo būdus socialinių paslaugų sferoje, efektyvaus komandinio darbo organizavimo ypatumus socialinėje įstaigoje.
  • Kaip konkrečiai bendradarbiavimas su įvairių sričių specialistais savo įstaigoje ir už jos ribų gali padėti socialiniam darbuotojui.
  • Kaip suderinti skirtingus bendravimo ir asmenybių tipus ir pasiekti geriausius bendradarbiavimo rezultatus.
  • Kaip sukurti pozityvų mikroklimatą ir koks turi būti motyvuojantis vadovo vaidmuo.
  • Kaip atpažinti, valdyti ir konstruktyviai spręsti konfliktus, atsižvelgiant į konkrečią socialinę situaciją.
  • Koks yra socialinio darbuotojo vaidmuo sprendimų priėmimo procese.


Mokymų metodika:

Programa sudaryta iš teorinės ir praktinės dalių. Mokymo programa konstruojama pagal praktinius uždavinius, kurie nuosekliai atskleidžia išsikeltus mokymų tikslus ir klausimus. Mokymų metu daugelis užduočių bus sprendžiami komandose, taip skatinant įvairiapusę situacijų analizę ir sprendimų paiešką pasitelkiant skirtingas socialinio darbo sritis. Atvejo analizė pasitelkiant grupinio darbo pavyzdį parodys komandinio darbo pranašumus sprendžiant konkrečius socialinių darbuotojų klientų atvejus.